יפתח זיו גלבוע גליל : מה חיפשו שחקני גלבוע/גליל בביה"ס פינס בגדרה? | עמקניוז ... : גמר גביע המדינה לנערות ב'.. זיו (25, 1.91 מ') הוביל השנה את הפועל גלבוע/גליל לפיינל פור ראשון מאז 2011 ונבחר לשחקן המצטיין של ליגת הקורונה עם ממוצעים של 13.6 נקודות, 4.7 אסיסטים ומדד 17.7 בבית התחתון, 16.7 נקודות, 6.0 אסיסטים ומדד 20.7 ברבע גמר הפלייאוף, כולל שיא קריירה של 24 נקודות במשחק המכריע על העלייה לפיינל פור. יפתח זיו, כבר היה עם רגל וחצי בפאריס מטרופליטנס, קבוצתו של תומר גינת, קרוב מאוד לחתום בשורות אלופת המדינה. יפתח הינו קיבוץ אשר ממוקם בסמוך למצודת ישע ובמרחק נסיעה קצר מהערים קריית שמונה וראש פינה. הגארד רשם 12.3 נקודות למשחק בעונה הסדירה. הפועל גלבוע/גליל ביתרון 0:1 בסדרת חצי הגמר.

לראות מקרוב את השחקנים!!!התחרות המיוחדת לאוהדי גלבוע גליל יצאה לדרך!איך זה עובד? משחק מלא, גביע ווינר סל 2020, 1/8 גמר: ליאור ליובין רושם ניצחון שני בקאמבק שלו לגן נר, 88:95 על הפועל חולון לאחר הארכה. אני לא מוערך, אבל יודע מה אני שווה. הפסד קשה, אבל אני גאה בחברים, במועדון, במאמן ובעוזר מאמן.

גלבוע/גליל חוזרת לפרקט: הגארד טים קולמן חתם בגלבוע ...
גלבוע/גליל חוזרת לפרקט: הגארד טים קולמן חתם בגלבוע ... from www.emeknews.co.il
יפתח זיו גלבוע גליל שחקן המחזור מחזור 17. יפתח זיו עובר להפועל גלבוע/גליל. יפתח זיו | הפייסבוק הרשמי של הפועל גלבוע/גליל. למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, המועדון הצפוני הודיע למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, הפועל גלבוע/גליל הודיע היום (שישי) שיפתח זיו יישאר בקבוצה עונה נוספת. עד כמה פופולרי חיפוש : יפתח זיו יודע את מי הוא רוצה לראות באולסטאר 2018 בפורים. ג'ייק כהן 20, ג'קי קארמייקל 16 (11 ריב'), דניאל יואינג 13, פרסטון נואלס 11, יפתח זיו וצ'ייס סיימון 9, אדם אריאל 6 ובן אלטיט 3. שמח מאוד להגיע למועדון ביתי וקסום כמו גלבוע גליל.

רק אתמול (שלישי) עברה הפועל גלבוע/גליל בבקרה התקציבית ושחררה אנחת רווחה אחרי שהמשך דרכה בליגת העל בכדורסל הוטל בסימן שאלה.

יפתח זיו סיים את העונה בעוד משחק נפלא. בפעם הראשונה זה עשר שנים, גלבוע/גליל פותחת עונה בליגת העל במאזן 0:2. במשחקו האחרון של ליובין, גברה גלבוע/גליל על מכבי חיפה בליגה הבלקנית. ביפתח ניתן למצוא מגוון שירותים קהילתיים וביניהם: אני מחכה להגיע לעמק, להיכנס לאולם ולפגוש את האוהדים המסורים של הגלבוע. מכבי ראשלצ והפועל עמק חפר העפילו לגמר הפלייאוף בליגת העל לנוער. גמר גביע המדינה לנערות ב'. משחק מלא, גביע ווינר סל 2020, 1/8 גמר: יפתח זיו היה אפקטיבי לא פחות עם 14 נקודות וחמש חטיפות. הפסד קשה, אבל אני גאה בחברים, במועדון, במאמן ובעוזר מאמן. לעומתם, הצפוניים ממשיכים להדרדר ונראה כי אריאל בית הלחמי לא. יפתח זיו הוא כדורסלן ישראלי המשחק בעמדת הרכז בקבוצת הפועל גלבוע גליל מליגת העל הישראלית בכדורסל. במשחקו האחרון של ליובין, גברה גלבוע/גליל על מכבי חיפהנפרד עם ניצחון:

יפתח זיו היה אפקטיבי לא פחות עם 14 נקודות וחמש חטיפות. יפתח זיו הוא כדורסלן ישראלי המשחק בעמדת הרכז בקבוצת הפועל גלבוע גליל מליגת העל הישראלית בכדורסל. נכון שחובת ההוכחה עדיין עליהם, אבל יפתח זיו כבר מוביל את נהריה, חואקין שוכמן הוא המנהיג של גלבוע/גליל שמנצחת שוב ושוב קבוצות צמרת, ואפילו דני אבדיה מנצל הרכב חסר של מכבי תא לדקות משחק בכלל לא רעות בטורנירי הכנה. הגארד האמריקאי טים קולמן(196, 25) חתם בגלבוע. עד כמה פופולרי חיפוש :

"בתקופה בעייתית, הייתי פנאט עם עצמי": ראיון עם יפתח זיו - GBP
"בתקופה בעייתית, הייתי פנאט עם עצמי": ראיון עם יפתח זיו - GBP from gbp.co.il
לעומתם, הצפוניים ממשיכים להדרדר ונראה כי אריאל בית הלחמי לא. יפתח זיו | הפייסבוק הרשמי של הפועל גלבוע/גליל. נס ציונה פתחה בחמישייה עם קורי פישר, רביב לימונד, דקוואן קוק, טל דן וג'ף וויטי, גלבוע/גליל עם יפתח זיו, אדגר סוסה, ג'ארמר גאלי, ג'סטין טילמן ועידו פליישר. הרכז (1.91,25) היה שותף לעונה החיובית שעברה הקבוצה הצפונית, עמה הוא העפיל לפיינל פור והפסיד למכבי תל אביב בחצי הגמר. במשחקו האחרון של ליובין, גברה גלבוע/גליל על מכבי חיפה בליגה הבלקנית. ג'סטין טילמן הפועל תא שחקן המחזור מחזור 18. הגארד רשם 12.3 נקודות למשחק בעונה הסדירה. יפתח הינו קיבוץ אשר ממוקם בסמוך למצודת ישע ובמרחק נסיעה קצר מהערים קריית שמונה וראש פינה.

נכון שחובת ההוכחה עדיין עליהם, אבל יפתח זיו כבר מוביל את נהריה, חואקין שוכמן הוא המנהיג של גלבוע/גליל שמנצחת שוב ושוב קבוצות צמרת, ואפילו דני אבדיה מנצל הרכב חסר של מכבי תא לדקות משחק בכלל לא רעות בטורנירי הכנה.

אני לא מוערך, אבל יודע מה אני שווה. הפסד קשה, אבל אני גאה בחברים, במועדון, במאמן ובעוזר מאמן. בפעם הראשונה זה עשר שנים, גלבוע/גליל פותחת עונה בליגת העל במאזן 0:2. עד כמה פופולרי חיפוש : יפתח זיו | הפייסבוק הרשמי של הפועל גלבוע/גליל. לראות מקרוב את השחקנים!!!התחרות המיוחדת לאוהדי גלבוע גליל יצאה לדרך!איך זה עובד? בעונה החולפת הוביל את הפועל גלבוע/גליל לגמר הפלייאוף, שם הפסידה הקבוצה למכבי תא (2:1). כוכב גלבוע/גליל התייחס להפסד הדרמטי והמאכזב למכבי תא 81:78 בחצי גמר הפיינל פור. הקריירה של זיו ידעה לא מעט עליות ומורדות ובעיקר הרבה מאוד קבוצות. השיפור הגדול, ליובין, האפשרות לככב בקבוצה גדולה, הנבחרת ואפילו ווסטברוק. משחק מלא, גביע ווינר סל 2020, 1/8 גמר: ג'סטין טילמן הפועל תא שחקן המחזור מחזור 18. האדומים מירושלים כבר עם ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות והם מרוויחים לראשונה העונה את המקום הראשון באופן זמני.

למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, המועדון הצפוני הודיע למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, הפועל גלבוע/גליל הודיע היום (שישי) שיפתח זיו יישאר בקבוצה עונה נוספת. נס ציונה פתחה בחמישייה עם קורי פישר, רביב לימונד, דקוואן קוק, טל דן וג'ף וויטי, גלבוע/גליל עם יפתח זיו, אדגר סוסה, ג'ארמר גאלי, ג'סטין טילמן ועידו פליישר. לראות מקרוב את השחקנים!!!התחרות המיוחדת לאוהדי גלבוע גליל יצאה לדרך!איך זה עובד? יפתח זיו | הפייסבוק הרשמי של הפועל גלבוע/גליל. שמח מאוד להגיע למועדון ביתי וקסום כמו גלבוע גליל.

הפועל ירושלים בחצי גמר גביע המדינה
הפועל ירושלים בחצי גמר גביע המדינה from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
אני מחכה להגיע לעמק, להיכנס לאולם ולפגוש את האוהדים המסורים של הגלבוע. הגארד האמריקאי טים קולמן(196, 25) חתם בגלבוע. Basket.co.il/allstar בין המצביעים והמצביעים יחולקו עשרה כרטיסים זוגיים למשחק הכוכבים השנתי של ליגת ווינר סל. רק אתמול (שלישי) עברה הפועל גלבוע/גליל בבקרה התקציבית ושחררה אנחת רווחה אחרי שהמשך דרכה בליגת העל בכדורסל הוטל בסימן שאלה. לעומתם, הצפוניים ממשיכים להדרדר ונראה כי אריאל בית הלחמי לא. למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, המועדון הצפוני הודיע למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, הפועל גלבוע/גליל הודיע היום (שישי) שיפתח זיו יישאר בקבוצה עונה נוספת. יפתח זיו גלבוע גליל שחקן המחזור מחזור 17. מכבי תל אביב ניצחה והבטיחה את נפרד עם ניצחון:

השיפור הגדול, ליובין, האפשרות לככב בקבוצה גדולה, הנבחרת ואפילו ווסטברוק.

אני בטוח שתהיה לנו קבוצה הסגל של ליאור ליובין כולל נכון להיום גם את הרכז גיל בני, הגארד עמית גרשון, הפורוורדים נתנאל ארצי ויותם חנוכי והסנטר עידו פליישר. מה אנחנו יודעים על יפתח זיו. הגארד רשם 12.3 נקודות למשחק בעונה הסדירה. במשחקו האחרון של ליובין, גברה גלבוע/גליל על מכבי חיפהנפרד עם ניצחון: הפועל גלבוע/גליל החתימה הערב את הגארד האמריקאי טים קולמן שמצטרף לסגל של ליובין שכולל את הישראלים: גלבוע/גליל ניצחה 95:104 את הפועל אילת אחרי הארכה ועלתה למקום השני. נתנאל ארצי, יותם חנוכי, יפתח זיו, עמית גרשון, גיל בני, עידו פליישר, עמית ראובן, רון קופר בניה סרור וכאמור את מייקל יאנג. לראות מקרוב את השחקנים!!!התחרות המיוחדת לאוהדי גלבוע גליל יצאה לדרך!איך זה עובד? ביפתח ניתן למצוא מגוון שירותים קהילתיים וביניהם: הרכז (24, 1.91) קלע 10.7 נקודות ומסר 4 אסיסטים למשחק בעונה האחרונה במדי עירוני נהריה, שבה אף שימש כקפטן. גלבוע/גליל מעלה הילוך לקראת החזרה למגרשים. מי יישאר, מי יעזוב ומי מתנדנד לקראת העונה הבאה. נכון שחובת ההוכחה עדיין עליהם, אבל יפתח זיו כבר מוביל את נהריה, חואקין שוכמן הוא המנהיג של גלבוע/גליל שמנצחת שוב ושוב קבוצות צמרת, ואפילו דני אבדיה מנצל הרכב חסר של מכבי תא לדקות משחק בכלל לא רעות בטורנירי הכנה.

למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, המועדון הצפוני הודיע למרות שהיה צפוי לעזוב לאירופה, הפועל גלבוע/גליל הודיע היום (שישי) שיפתח זיו יישאר בקבוצה עונה נוספת יפתח זיו. נס ציונה פתחה בחמישייה עם קורי פישר, רביב לימונד, דקוואן קוק, טל דן וג'ף וויטי, גלבוע/גליל עם יפתח זיו, אדגר סוסה, ג'ארמר גאלי, ג'סטין טילמן ועידו פליישר.